sobota, 18 sierpnia 2018

V turnus - przygotowania do finałów

LARPOWCY 
Praca nad larpami konkursowymi wre, tymczasem nadszedł czas na grę główną! Po wyborze kostiumów, przygotowaniu charakteryzacji, mieszkańcy Keronii, oraz przedstawiciele królestwa Wirginii spotkali się, by rozsądzic losy dwóch skłóconych państw , a przede wszystkim - tajemniczej organizacji, nazywanej Zakonem Jeźdźców Nocy. Dwie wrogie frakcje spotkały się w obozie u podnóża Zakonu, by wspólnie obradować, spiskowac, próbując ugrać dla siebie jak najwięcej. Szybko okazało się, że każda z nich ma swojego asa w rękawie... Po mniej lub bardziej uczciwych zagrywkach, przeszpiegach, w obecności niezwykłych gości, po wieczorze urozmaiconym grą w kości, oraz rycerskimi pojedynkami dyplomaci doszli do porozumienia. Przypieczętowaniem pokoju stał się sojusz krwi.

ERPEGOWCY
"Na obozach gier wyobraźni z Dziuplą Tropicieli Przygód poznajemy wiele gier i zabaw, ale karcianka Magic: The Gathering zawiera w sobie kilka ciekawych elementów. Możemy poznać wspaniałe postaci bohaterów, historie fantastycznych krain, oraz zapanować nad mocą wielu kreatur czy magów, których przywołujemy za pomocą talii. Mistrzowie na każdym z turnusów uczą tropicieli gry w różne tryby poza klasycznym pojedynkiem 1v1 takie jak piramida czy dwugłowa hydra. Ponadto przekazują wiedzę o tworzeniu własnych talii. W Arkadyjskim Lesie możemy zapanować na siłami różnych armii, czyli talii, których jest tu kilkanaście. Dodatkowo organizowany jest turniej typu draft dla chetnych, gdzie zdobyć można właśnie karty do gry MTG. Rozstrzygnięcie tego z V turnusu dopiero przed drużynami!"

ZWIADOWCY
 Dzisiaj ZWIADOWCY wstali pełni sił, gotowi na walkę ze złem by ratować króla Duncana. Aby zasłużyć na przychylność krolewskiego dworu szukali rubinowego naszyjnika Cassandry. Nocni Łowcy szlifowali uniejętnosci w walce na miecze, łucznictwie i uczyli sie sztuki fireshow. Po kolacji Allice zaprowadziła Zwiadowców na Targ Kupców Pustynnych, gdzie Zwiadowcy próbowali zdobyć zwoje kryjące mnóstwo tajemnic i zagadek od Maga. Łowcom udało sie zdobyć wiele ważnych informacji. Niestety kalkary i wargale wkradły sie do aralueńskiego lasu i porwały Allice. Dzielni Zwiadowcy  przemierzyli ciemny las, pokonali bestie i uratowali przyjaciółkę Willa.

HOBBICI
Żelazne Miecze skorzystały z pięknej pogody i szalały w morzu i piasku. Drużyna zagrała również w jUggera z korpusem Zwiadowców. Po obiedzie Hobbici odwiedzili Gandalfa w jego tajemniczej pracowni i odkryli, że prawdziwa magia na tym świecie kryje się w miłości i przyjaźni. Zrobili pierwsze szkice swoich postaci do własnej gry planszowej, a następnie wzięli udział w lekcji szermierki z Mistrzem Mikołajem i eliminacjach do Kręgu Honoru, do którego dostali się Ignacy i Kacper. Wieczorem Żelazne Miecze otrzymały zadanie specjalnie od Mistrzyni Karoliny. Odziani w skóry wcielili się w role kupców i przemytników sprzedających Zwiadowcom informacje.  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

V turnus - zakończenie

Żegnamy obozowiczów V turnusu. Ten turnus był równie udany jak cztery poprzednie, choć zupełnie inny, szczególny w pewien sposób. Podczas ob...